Aj, Oj. Var inte det lättaste att ta sig upp ur sängen i morse.
Efter tre pass ordentlig ridning, ett i och för sig ute i skogen men med en häst som mer eller mindre bubblade över i bland var det inte direkt bara att åka med, känns det i kroppen nu på morgonen.

Att jag dessutom igår klippte hela Kotten gjorde nog inte träningsvärken bättre. Men vad är det Benka brukar säga, träningsvärk är positiv värk?!

Jag firar träningsvärken med att träna ännu mera, tänkte ta cykeln till stallet nu på morgonen och rida tre pass igen. Men man ska träna bort träningsvärk va? :D

Behöver jag säga att det här är livet på en pinne? Tänkt om man kunde få betalt för att göra det här, då vore lyckan gjord ;D 

Men har som tur är fått jobb nästan hela nästa vecka så ett tag till överlever jag.

I eftermiddag åker dessutom Fia och jag till Sundsvall och Sandra. Ska bli riktigt roligt :D

Mot stallet och vidare!

Två söta pojkar som kom och mötte mig i hagen igår!
 


Kommentarer
Postat av: ou

Måste se över kalendern och se när jag kan komma å hälsa på. Kommer du träna ngt för Ulla i höst? Skulle vara kul att komma ner en sådan dag och få se er träna.

Kram Ou

2009-10-09 @ 14:46:57
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Världens sötaste pojkar!

2009-10-09 @ 15:13:21
URL: http://knasboll999.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0