Eftersom jag bara ridit en häst idag passade jag och Melinda på att gå en närmare två timmar lång promenad tillsammans med thereses vovvar. Jätte skönt! När jag nästan var hemma igen fick jag ett sms av min syster som undrade om jag skulle med på Friskis och Svettis och ett sånt erbjudande kan man ju inte tacka nej till eller hur?

Annars har bilen hunnit med att fått nya däck idag, tack Leffe!

Men packningen står rätt still, ni vet ju hur underbart roligt jag tycker det är att packa :/

Imorgon blir det dressyr på Kotten och Amo, jobb med både blommorna och på macken.
Fick även idag veta att jag fick jobb 23 timmar vecka 44 och en helg v. 45 TACK :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Va fint det blivit! =)

2009-10-20 @ 14:03:50
URL: http://myentirelife.blogg.se/
Postat av: Fius

vem hade kunnat tro att du skulle bli träningsnarkoman ;)

2009-10-20 @ 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0