Vaknade runt sju, efter att ha masat sig upp innan sex i typ två månader är sovmorgon helt omöjligt, men lika glad för det är jag då jag gillar de här timmarna på morgonen skarpt.

Var ner och tog reda på tvätten och har precis ätit frukost.
Var duktig och promenerade till och från stallet igår, bara för att ha en liten chans att behålla lite av den kondititon man faktiskt har fått där nere. Men insåg när jag gått hela vägen att det bara var lite mer än en promenad med hästarna på Brolöten och vi gick med minst två om dagen ;p Och jag som tyckte jag var så duktig som gick. HEJA ;p

Men idag blir det bilen, ska förbi jobbet och se om jag får jobba någonting och sedan vidare till stallet. Anledningen till biltagandet idag är helt enkelt för att jag snabbt måste kunna komma hem efter jag ridit klart för att visa våran lägenhet för en potentiell hyrare.
Vi ska ju flytta from 1 november, mamma och Annica in i en tvåa och jag.... ja jag väntar fortfarande på besked.

Ne dags att sätta fart.
Ha en underbar torsdag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anette

Ha en underbar torsdag, och välkommen hem, hör av dig.

2009-10-08 @ 08:49:39
Postat av: Anonym

Vad har du för jobb nu då?

2009-10-08 @ 18:20:28
Postat av: ou

Bästa, Fina Radon! Vad jag är glad att få se er snart igen!!

2009-10-09 @ 09:41:11
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0