Oj, veckorna går rätt snabbt nu.

Har jobbat hela veckan mån, tis, ons på macken och ons även på ridskolan och haft lektioner. Super roligt verkligen!!! :D

Ridit en massa har jag också gjort. Red Amo och Radon i tisdags och igår hann vi med alla tre. Är så otroligt nyttigt att rida så mycket och på så pass olika hästar!

Idag fick jag lite sovmorgon, vilket verkligen behövdes. Nu ska jag ner på Waynes och träffa bästaste Melinda innan det bär av till stallet för jobb.

Imorgon ser det ut som om jag är ledig innan det i helgen blir jobb på macken igen :) På lördag ska vi också börja packa ner alla våra saker eftersom det snart är dags att flytta =)


Kommentarer
Postat av: sandra

Det kan du ge dig på att jag gjorde! Hade fått en beställning på ett paket cigg till festen så jag åkte och lämnade det... tror fan jag somande tio min efter att jag kommit hem! Du är en ängel, snacka om att jag är utvilad idag! :D

2009-10-18 @ 09:41:56
URL: http://sandrabananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0