Började morgonen med ett dressyr pass på Radon. Värmde och jobbade sedan lite skolor och byten.
Bestämde sedan tillsammans med Ingrid att det var dags att rida igenom Msva:1 igen inför helgen. Sagt och gjort efter lite trixande och knixande lyckades vi genomföra ett msva program utan några större katastrofer i vårat lilla ridhus. Bådar gott inför helgen.
Red sedan igenom det en gång till och det är vänsterpiruetten som är det stora problemet.
Men vi får helt enkelt ta det som det kommer och vi ska iallafall ha grymt kul i helgen!


Första bedöminingsgruppen ska vi nog klara av, MEN redan som nr två kommer en lång diagonal ökad trav :O

Nu ska jag kila iväg upp till Melinda en sväng innan det bär av till jobbet. Det är jag som stänger ikväll och jag ska göra mitt bästa för att komma ihåg att skriva ut resultatlistorna som jag ska ta med mig i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0