Har varit otroligt dålig uppdatering här nu ett tag, har inte varit hemma så mycket och har den tiden inte riktigt haft tid att sitta vid datorn. Förhoppningsvis kommer det bli ändring på det, nu ungfär.

Förra veckan fick jag ihop mer än 30 timmar jobb iaf, känns riktigt bra. Hoppas det fortsätter så.
Annars är det ridning för hela slanten som gäller på dagarna. I helgen hann jag med både Radon och Amo på lördan och alla tre på söndan. Har faktiskt gått riktigt bra att rida de senaste dagarna efter en liten nergång en av dagarna förra veckan, men nu är vi tillbaka ;)

Idag har jag hunnit med ett pass på Kotten, jobbat (med blommorna) och ska sätta fart och packa lite nu (flyttar ju nästa vecka) innan det är dags för lunch. I eftermiddag är planen en lång promenad och mera packande. En otroligt lugn dag för att vara på mitt schema med andra ord!

Till helgen åker vi upp till Umeå också för årets sista tävling :D


Så här ser vårat kök ut för tillfället, mysigt värre va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0