Gick snabbt och smärtfritt att jobba, var mycket folk så timmarna gick riktigt fort.
När jag skulle gå hem fick jag en jätte söt Pippi reflex av Thomas. Förstår inte alls varför jag hela tiden blir förknippad med Astrid Lindgren på jobbet. På min kaffemugg (där vi alla har konstiga "namn") står det Lus Mia (ni vet hon som retade Madiken hela tiden), vid alla inlogg och när jag tillexempel räknat kassan på kvällen heter jag MiaMaria efter Lotta på Bråkmakargatans storasyster och nu en Pippi reflex. Var ska det här sluta? =)


Efter jobbet blev det en tur tillbaka till stallet och en mysig kvällspromenad med Prinsen, var alldeles stjärnklart och hur mysigt som helst. När jag sedan kom hem blev det film (Taken,riktigt bra faktiskt) och rostade mackor.


Min söta Pippireflex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0