Har jag sagt förut att mitt jobb är väldigt roligt?

Vi har idag ett bra tag varit tre stycken, hur underbart som helst och framförallt roligt. Mina arbetskamrater är väldigt bra! Haft ploppmöte vid batterierna, knäppt knasiga bilder och dessutom fått en massa gjort.

Har insett hur otroligt mycket man uppskattar saker sen jag kommit hem också, att jobba nio timmar här känns som en lätt match! Man får prata med en massa trevliga människor och kan dessutom sätta sig ner en stund ibland. Att det dessutom idag har kryllat av trevliga medarbetare och chefer gör ju inte jobbet tråkigare direkt.
Jag hoppas verkligen att jag får jobba så mycket att jag klarar mig här och inte behöver söka mera jobb.

Har nog troligast kommit på vad jag ska göra nu sen också :D diskuterade lite med Ulla i helgen och vi var inne på samma linje vilket känns skönt! Nu hoppas jag bara att det går att genomföra inom en snart framtid.
Vad planerna är håller jag dock för mig själv ett tag till, men ni kommer få veta så fort något är bestämt eller klart.

Ne dags att börja lite med stängnings förberedelserna.

Kommentarer
Postat av: ou

jättenyfiken!!! Ny yngre häst på g eller?

2009-10-13 @ 09:10:54
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: hanna

plopp möte imorgon med kanske :D wiho! ses!

2009-10-13 @ 18:11:50
URL: http://hannagranados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0