Eller nått ;D

Igår kväll rullade jag och Radon in i Härnösand igen.
Allt blir och går inte alltid som man har tänkt sig, men jag har lärt mig och vuxit någonting enormt på de här två månaderna. Både rid och hästmässigt och som människa.
Så nu blir det till att ta nya tag och komma igen!

Här hemma har det varit full rulle idag. Eftersom Ingrid studsar omkring på ett ben så är jag första Co Rider. Vilket betyder att jag har tre hästar att hålla igång :D Kan det bli bättre??? Så idag fick Radon gå ett pass, han var lite på men annars kändes han ganska bra. Kotten fick också jobba lite och blev riktigt svettig under sin björnpäls, Men oj vad roligt det var =) Tänk om man kunde få ha det så här bra jämnt!?

Var förbi en sväng på jobbet också och testade den nya mjukglass maskinen, mums.

Nu är det snart sovdags (kvällstrött som man är nuförtiden) För att imorgon rida dressyr på Amo och Kotten och sen ut i skogen på Radon, får se om vi överlever det sista efter två månader i ridhus. Får som tur är med mig Fia och Upan också så vi har någon att gömma oss bakom ;)

Till helgen kommer Ulla upp också, så jag kommer bänka mig på läktaren innan jag på måndag kör igång med jobb igen!

Kommentarer
Postat av: Terese

Skönt ändå att ni provade på i två månader. Det är just det som är grejen med livet - att våga testa. Ibland blir det kanon och ibland inte - men va fasen man lär sig alltid nåt!

2009-10-07 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0