Sista uppdateringen innan helgen har jag en stark känsla av.

Här är det fullt upp, jag rider massor, jobbar mer och ska dessutom hinna med att packa. Men.. ni kan ju tänka er hur bra det går.

Hade lektioner för Ingela igår, grymt kul :D

Idag blir det först en sväng på coop och klöver, sen en kort tur till stallet, vidare för blomleverans, tillbaka till stallet för ridning av Kotten, sen ska Radon badas, sakerna ska putsas och packas och jag ska även ikväll agera vikarie åt Ingela. Super kul :D

Imorgon bitti bär det av upp till Umeå, jag rider sista klassen så jag antar att vi inte är färdiga förren sent imorgon kväll. På söndag är det alltså dags för debuten i Msva :o Innan det bär av hemåt igen.

Veckans om kommer bjuder på 12 timmars jobb både mån, tis och ons. Så bloggen kan komma att hamna i skym undan. Bara såni är beredda på det! ;D

Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jamen då ska vi fixa det också:D

2009-10-23 @ 10:17:16
URL: http://oliiiv.blogg.se/
Postat av: Beffa

Lycka till, hoppas det går bra i debuten :D håller tummarna!

2009-10-23 @ 12:52:32
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Annica

Lycka till systeryster! Vinn och bli rik och känd!:)

Postat av: Magda

Stort lycka till i helgen!!!! :-)



Kram från oss (Magda, Magge & Ove-love)

2009-10-23 @ 18:32:34
URL: http://www.magge.nu
Postat av: Anonym

Håller Tummarna! Kramen mamma

2009-10-24 @ 00:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0