Gårdagen ägnades åt att packa ner mitt liv i flyttkartonger.
Åkte dessutom på att jobba mellan 19-22.30 efter det tog jag med mig flyttsläpet härifrån och körde en vända med saker.

Idag startade vi redan runt sju med att lasta kartonger och åka bort till nya lägenheten. vid nio smet jag iväg upp till ridskolan för att ta hand om prinsen och rida fram kotten åt Ingrid.
Sen blev det blomutkörning, pizza lunch och fortsatt flyttning. Fick hjälp av Fia, Inga-lill och Morgan också, tusen tack!!
Runt halv fem hade faktiskt alla grejor (bortsett från lite i förådet) flyttats över.
Jag deckade en timme i soffan (har sovit lite för lite i veckan tror jag)

För att sedan åka och jobba. En halv timme kvar tills jag stänger butiken sen ska jag hem också sova ;D
Imorgon blir det städning av gamla lägenheten och förflyttning av de sista sakerna. Ska dessutom åka med ner till Sundsvall där det är mönstring för Försprång Mittsvenska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0