Torsdagen spenderades med att samla in vuxenpoäng ;)

Började dagen med att åka ut och ta hand om Radon + rida ett pass i ridhuset.
Snabbt som ögat gjorde jag honom färdig och for upp med bilen till besiktning (ja jag hann med att köra ut blommor här innan också)

Bilen behövde lite små fix så efter besiktningen for jag över till verkstan för att boka en tid, som förövrigt infaller nästa torsdag.
Efter det for jag upp till stallet en sväng igen för att fixa det sista och ta in Upan åt Fia.
Vidare till Klarinettgatan för titt på min nya fina lägenhet :D
For sedan ner till HärnösandsHus och skrev på kontraktet så om allt går som det får jag flytta in redan nästa helg :D

Åkte upp till skolan och hämtade Alfred och spenderade kvällen/natten med honom. Begav mig hemåt igen vid halv två.

Igår var jag rätt seg på morgonen måste jag säga, åkte ut till Radon och fixade, han fick en välförtjänt vilodag. Vidare ner för blomutkörning och upp på jobbet. Jobbade till 17, sen var det full fart med hästar som skulle in och jag skulle på något sätt hinna duscha och göra mig iordning. strax efter sex var jag iaf på plats hemma hos Fia tillsammans med Sandra. Det blev middag på Skeppet och New Moon :D

Idag är det jobb fram till 16 sedan blir det ett dressyrpass på Prinsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0