Har varit extremt dålig uppdatering här på bloggen på slutet, har inte riktigt hittat motivationen.

Uppdatering av veckan som varit:

Måndag:
Körde jag ut blommor på förmiddagen, red Radon en sväng i ridhuset, han var riktigt fin. Och var ner med Ryttarsatsningen på Clinic i Timrå på kvällen. En riktigt bra Clinic med Jump Club.

Tisdag:
Fick Radon gå ut i skogen, red istället Kotten åt Ingrid som var i väg tillsammans med Ingela och Therese på Jump Club för Instruktörer. Körde blommor och hade de tre första lektionerna innan Therese och Ingrid hunnit hem igen. Precis när jag var klar med det får jag ett sms av Magnus med frågan om jag kan jobba, så jag kastar bara på mig jobbkläderna och jobbar där nere 18-22.30

Onsdag:
Radon gick ett pass i ridhuset, traven var helt okej men galoppen var jag inge vidare nöjd med. Jobbade 13-22 och blev dessutom kvar på jobbet ett tag efteråt. Trevligt var det iaf.

Torsdag:
Var otroligt segt att ta sig ur sängen, körde racer mockning hos Radon, slog mitt eget tandläkarbesöks rekord (på 7 minuter var det avklarat), körde blommor och jobbade på macken 12.30-17 Sedan ut till Radon igen för en mysig kvällspromenad i mörkret.

Fredag:
Tidig morgon, eftersom vi skulle vara nere på Kliniken med Conny för återbesök klockan nio. Gick bara bra och vi var hemma igen lagom till mina blommor. Ut till ridis för att ta hand om Radon, var ner en sväng på jobbet och fick dessutom fara iväg med en blomma till då Erika ringde. Träffade Världens bästa Fia nere på Wirströms för fika, sen for vi och handlade, åt tacos, promenerade, pratade. Ja en super kväll med världens bästa kompis helt enkelt, jag kan säga att det behövdes.

Lördag:
Hämtade jag upp Tuva strax innan halv tio. Hon följde med mig ut till stallet och fick hjälpa till att luncha och packa säckar, dessutom tog vi in och borstade på Palle och gick en sväng. Tuva var lyrisk över att vi gick så långt och i skogen (behöver jag säga att vi inte gick speciellt mycket längre än till busshållsplatsen :P) sedan blev det glass innan jag släppte av henne hemma igen och åkte iväg och körde blommor. Kvällen och dagen idag har spenderats med träning


Tuva och Palle påväg ut till skogen

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med uppdateringar Bra jobbat!! Kram!! Mamsen

2009-11-16 @ 08:29:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0