Veckan har fortsatt varit smått hysterisk med massor av saker att göra varje dag, men fort har det gått ;)

I fredags var vi (Ok personalen) hemma hos Thomas på personalmöte och middag, hur trevligt som helst måste jag säga :D Bäst var ändå, Åh Jävlar, när jag klev innanför dörren. Det är då jag inser hur ofta mina stackars kollegor får se mig i ridbyxor eller Ok skjorta och hästsvans....

Igår var det stallet som gällde på dan och sedan jobb från 15 till 22.
Idag jobbar jag fram till Thomas kommer, skulle gissa på att jag är härifrån runt 15 =)
Sen blir det en tur i ridhuset med Prinsen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu var det så att jag smet in på Willy's och köpte dom ändå, kunde inte hålla mig ;D Men tack ändå! Förresten, hur känns det att vara tillbaka i Härnösand? :) Kramar!

2009-11-10 @ 21:21:37
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0