Dagen började alldeles för tidigt med att lämna in bilen på verkstaden.
Fick som tur var skjuts av Fia så jag slapp gå ända upp till stallet.. Radon fick sig ett pass i ridhuset och var riktigt fin idag, börjar förhoppningsvis se ljuset och komma på hur otroligt kul det här med ridning är igen ;) När man är vid en brand tröskel funderar man ibland på varför man inte samlar frimärken eller något istället ;)

Nu på eftermiddan fick jag också hämta nyckeln till min alldeles egna lilla lägenhet :D
Fick dessutom hjälp av Fia, Hanna och Magnus så nästan alla mina saker är nu uppkörda till lägenheten också :D Tack så otroligt mycket för all hjälp!

Så imorgon blir det till att fixa och trixa, ska dessutom köra dubbla vändor blommor och hinna med en sväng i skogen på prinsen.

Planen får bli att sova första natten i lägenheten imorgon tror jag :D

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Hanna

nu har jag varit på systemet :D hahah traskade runt med 4 påsar :P alkis-varning! ;)

hoppas du har en bra dag! vi ses ikväll!

PUSS!!!

2009-11-28 @ 13:39:20
URL: http://hannagranados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0