Idag har det varit full fart som vanligt =)
Händer inte så mycket, jobbar så gott som varenda dag. Både blommor och på macken, var väldigt längesen det var såhär roligt att gå till jobbet!

Igår var jag och Sandra hemma hos Hanna på myskväll. Hur härligt som helst! Tack tjejer det måste vi göra om.

Nu ska jag och min syster snart iväg och träna, ska sova här i natt för att kunna leka taxi åt Annica Pannica imorgon bitti. (Är man världens bästa storasyster så är man ;P)

Radon har fått tagit det lugnt med promenader i ösregnet. Men imorgon blir det ett pass i ridhuset igen innan det blir mackjobb för mig.

Torsdagskvällen ska jag spendera med Alfred! Och på fredag är det jobb och New Moon tillsammans med Fia och Sandra, kommer bli en super kväll!

Helgen spenderas sedan mer eller mindre på jobbet!

Hoppas ni alla har det bra där ute i regnet, för det har jag!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vad glad jag blir Kul världens bästa tjej Älskar dig :):) mamma

2009-11-17 @ 19:56:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0