Började dagen med ett pass i ridhuset med Radon, idag gick det faktiskt riktigt bra. Vi är och har varit precis under en sån här jätte tröskel igen, där det mesta känns förfärligt och det inte är så väldans roligt att rida. Men emellan allt är han ju ganska fin.

Sen har jag jobbat från 14, skulle egentligen ha fått gå hem klockan 21 men Magnus frågade om jag inte kunde stänga åt honom, och inte tackar jag nej till extra timmar. Pengar, pengar, pengar ;) Kan jag behöva eftersom jag kommer behöva åka en sväng till Birsta när jag fått nyckeln till lägenheten.

Veckan som kommer är full fart som vanligt. Jobbar 7-16 här på macken både imorgon och på tisdag också ska ju Radon få komma ut och röra på sig efter det. Onsdag bär det av till Kliniken för återbesök för Conny och förhoppningsvis får jag min nyckel till lägenheten så att jag iaf kan få flytta över några kartonger :D
Torsdag ska bilen lämnas in för att repareras lite och på kvällen ska jag försöka hinna träffa en kompis. Fredan kommer förhoppningsvis mer eller mindre ägnas åt flytt och så även lördan med undantag för några timmars jobb.

Vilken tur (när schemat ser såhär fullspäckat ut) att jag mer eller mindre bara gör roliga saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0