Nog för att jag gillar att ha mycket att göra hela tiden, men ibland blir det faktisk lite för mycket. En sån vecka har det varit den här veckan och jag är riktigt glad att det är söndag. Även om dagen idag varit betydligt lugnare.

Flytten är avklarad (för en stund) kommer ju gå ett nytt flyttlass om ca 1 månad då jag äntligen får min lilla lägenhet (som dom håller på att renovera nu)

Idag har prinsen och jag varit ute i skogen och skrittat närmare en och en halv timme, blev lite kallt om fingrarna på slutet men annars var det super bra väder med sol och plus grader. På eftermiddan åkte jag ner med Ingrid till Timrå där hon skulle mönstra med häst nr 2 =)

Den här veckan som kommer blir betydligt lugnare (som det ser ut nu iaf) jobbar bara tis, ons, fre-sön + blommor. Ska dessutom se om jag kan hinna träffa några av mina vänner, har Melinda preliminär inbokad imorgon och Sandra och Hanna på onsdag. Kommer bli grymt! Dessutom tänkte jag köra ett pass på friskis och svettis imorgon kväll bara för att det är så roligt. Också ska Världens bästa Prins igång och jobba igen!

Sovdags tror jag visst!

Mötte btw Malin på ridskolan i förmiddags, var otroligt längesen jag såg henne och jätte roligt att få prata en stund med henne, tänk att det var fem år sedan vi var ute på tokiga uteritter där hon höll i sig för glatta livet, att det var fem år sedan hon hjälpte mig med fisan ute i Smitingen. Tänk vad mycket som har hänt på fem år!? Var kommer jag vara fem år framåt i tiden?! Rätt spännande att fundera på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du flytta?

2009-11-02 @ 11:22:02
Postat av: malin

oj, glömde namn!^^ /malin

2009-11-02 @ 11:23:20
Postat av: Magda

Vilken fin debut du gjorde i MsvA! Tycker du kan vara riktigt stolt över det!

Jag och Magge har klarat av våra kval nu så nästa höst hoppas jag på att få debutera.. :) Än så länge måste vi stärka upp MsvB-grejjorna & sätta piruetterna. :)

Jag har ju själv varit nere på Brolöten och jobbat (som du kanske vet) & de skulle vara kul att få utbyta lite ord med dig kring det, vi kan ta det via mejl kanske? :)

Hoppas vi ses på tävlingar nästa år & att du kommer med i satsningen (och att jag får vara kvar)!

Sköt om dig! /Magda!

2009-11-02 @ 19:30:03
URL: http://www.magge.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0