Igår var det då alltså dags för Ulla träning igen.
Började med att berätta lite hur det gått vilket för mig har varit en veckas skritt för Radon och en vecka då jag knappt ridit något utöver promenaderna i skogen med min dumma förkyldning.
Frågade också vad hon tyckte jag skulle rida för program i Östersund. Så det blir nu msvb:5 och msvb:4 där!

Började med lite lörgörande, hon tyckte att Radon satt fast lite bakom sadeln och i bogarna så vi fick galoppera framåt och tillbaka och framåt och tillbaka. Och också jobba på att töja volterna, efter det började han trava ordentligt!

Jobbade sedan med lite delar ur både FEI programet (som vi ska rida nästa helg) och Msvb:5an
Avslutade med att fixa tre byten i vart fjärde på diagonalen som dom ligger i msvb:5an Jippie ;D


Kommentarer
Postat av: elin

Tack =D

2009-05-17 @ 09:43:58
URL: http://elonkilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0