Är fortfarande väldigt förkyld även om det går åt rätt håll, idag har jag bara ont i huvudet och är så snuvig att det knappt går att andas (låter bra va?)

Tis, ons har jag tagit det hyffsat lugnt, jobbat i stallet på morgonen, ridit ut på Prinsen och haft mina teorigrupper sedan har jag åkt hem och deckat i soffan.

Nu på morgonen har jag varit hos tandläkaren och sedan lämnat in min balklänning för att sys upp. Jag är lite för kort för orginalet ;)

Så nu bär det snart av till stallet, dressyr står på schemat idag, får se om det blir jag eller Ingrid som rider..
Hittade dessutom sladden till telefonen så här kommer lite bilder från föregående helger!


Lena och Vialli inför start i Timrå

Vialli

Amo Mak inför starten i Kungsnäs

Amo Mak i Kungsnäs

Amo Mak som packåsna ;)

Castor & Palle =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0