Eftersom jag inte har någon aning om vem det var som kommenterade i förra inlägget får jag väl svara här ;)
Nu när jag har körkort kör jag själv till tävlingarna och har jag tur får jag någon stallkompis med mig i bilen, annars är vi oftast flera som åker till samma tävling från klubben så vi hjälps åt. Men jag kör alltså själv.
Innan jag hade körkortet fick jag mina underbara vänner att köra mig. Det var ett väldigt bök och stök men eftersom jag har så underbara kompisar som ställer upp lyckades jag ta mig iväg på nästan alla tävlingar jag ville åka på! Men jag kan ju säga att det är sååå mycket lättare att tävla nu när jag kan köra själv.

Men nu i helgen ska alltså mamma och Annica (lillasyster) följa med som sällskap och fotograf ;D så räkna med nya bilder efter helgen! Det ska verkligen bli jätte roligt att de faktiskt vill följa med!

Red lektion nu ikväll och jag tror att Radon kände av lite sen helgen, och jag vill ju att det ska kännas precis som då, vilket det såklart inte gjorde. Men han jobbade på helt okej ändå.

Nu blir det plugg. Jippie Yey

Kommentarer
Postat av: ina

imponerande hur du lyckades lösa det innan du tog körkort:D själv har jag ju jättesvårt att hitta folk som vill ställa upp. duktig som kör själv också, kommer jag nog aldrig klara förrän jag har kört i några år:p inte lätt! lycka till med tävlandet i år nu då:)

2009-05-20 @ 21:23:00
URL: http://iinah.blogg.se/
Postat av: Annso

Ja! ser fram emot lite nya bilder på er =)

2009-05-21 @ 15:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0