Idag har varit en alldeles perfekt söndag!
Vaknade runt halv åtta men låg kvar i sängen och läste ända fram till halv tio. Helt underbart att man har tid att göra det ibland.
Klev upp och åt frukost och duschade innan mamma och jag begav oss ner till Waynes för att träffa Per och instruera dom lite mer i bloggandets värld. Kolla in deras blogg btw Http://duettvarumarke.blogg.se 
Hem och hjälpte mamma med att ta upp tvätten innan jag åkte till stallet.
Fixade och donade och tittade lite på när folk red, har ju både varit träningar för Sigrid (genom försprång Mittsvenska) och för Sussie.

Sedan var det dags för Prinsens tur, och han var riktigt rund och fin, trots en veckas lugnare aktiviteter. Red ungefär 35 minuter men det kändes som ett riktigt riktigt bra lösgörande pass och jag fick en riktig AhA upplevelse när jag red skänkelvikning i galopp, och vänsterbytet efter det blev riktigt bra! :D Duktig Prins!

När jag sedan körde hem ringde telefonen och Johanna berättade att hon var på väg hem till mig :D :D Så jag fick ett kort men trevligt besök av Världens bästa Johanna :D Jätte roligt.

Nu väntar jag på att min systeryster ska komma hem från gympan. vi ska nämligen se på film tillsammans ikväll.

Till veckan jobbar jag för Emilio igen (eftersom han har förlängd sjukskrivning *pengar, pengar* Men den här veckan jobbar jag iallafall inte på macken också ;) Men det ska hinnas med att pluggas, ridas och så vidare ;D


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag ser att mitt besök var välkommet ;) jag kommer snart hem igen!

2009-05-13 @ 21:44:29
URL: http://johannapajari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0