Känns jätte konstigt att ha en dag att bara vara innan en ny vecka drar igång. Vanligtvis ligger ju tävlingarna på söndagar eller lör och söndag.
Sov hyffsat länge i morse och låg sedan och läste/pluggade fram till närmare tio innan jag masade mig upp ur sängen.
Åkte i väg till stallet och packade upp och putsade alla grejor sen igår. Radon och jag tog en skritt tur barbacka runt kvarteret. Jätte härligt väder och hästen var snäll :D

Nu har Annica precis prövat att sminka och sätta upp mitt hår till framtida studentevenemang. Efter lite delade meningar tror jag att vi både blev väligt nöjda, iaf jag ;D
Middag lyckades vi äta allihopa tillsammans idag också, inte ofta det händer.

Ikväll blir det Friskis och intag av hästarna =)
Bjuder på lite fler bilder från gårdagen.




Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, ja jag kan tänka mig det :P Den är ju rätt... Grotesk?! haha

2009-05-24 @ 17:21:03
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0