Ja nu idag gjorde jag mitt sista prov på gymnasiet! Känns rätt skönt måste jag ju erkänna, jag tror dessutom att det gick ganska bra. Hur bra visar sig väl ;D Mösspåtagning och fest på torsdag :D

Annars har det varit en lugn dag. Skrittade ut med Fia och Upan i morse runt till torget, super mys med bra väder. Sen var det en stund på skolan, ett tag på stallet med teorigrupper och personalmöte på Ok (fick bland annat veta att jag ska gå postenkurs i sundsvall veckan efter skolavslutningen)

Igår var det full fart som vanligt och de kändes som om jag mest bara vimsade omkring, min grupp på kvällen var duktiga och de börjar mer eller mindre få kläm på lättridningen nu, vilket är jätte roligt. Och Radon fick gå med både Ingrid och mig (mest ingrid) eftersom jag har/hade så ont i min fot.

Nu ska jag slänga mig i soffan och läsa min bok =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0