Torsdagen var riktigt riktigt trevlig och bjöd på allt från glassbåt,grillning och dans :D Att vädret var helt underbart gjorde ju inte mösspåtagningen sämre. Bara två veckor kvar nu!

Igår var det upp tidigt för att strax efter åtta befinna sig i stallet. Hade särskolan på morgonen och sen började packningen, putsningen och badningen. Vid strax innan tre lämnade jag, Ingrid, Radon och Amo stallplanen. Gick bra att köra lite tråkigt bara att vi måste åka i två bilar men men..
Framme på ridklubben strax innan sju och det tog en bra stund innan vi hittade fram till var Radon skulle bo.
Packade in alla saker,promenerade en halvtimme och borstade lite innan vi begav oss på jakt efter mat och camping.
Efter några varv runt refugen ;) kom vi in till Östersund och fick oss lite mat och kunde dessutom ganska lätt hitta till stugan!

Nu ska jag kliva upp och äta lite frukost innan vi åker iväg till stallet. Jag rider inte förren 18.17 ikväll så jag har gått om tid till att knoppa osv. Anna är först ut av oss Härnösandare strax innan tio =)

Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Annso

Lycka till =)

2009-05-30 @ 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0