Redan onsdag och halv veckan har gått. Hjälp vad fort det går, imorgon är det bara en vecka tills mössorna åker på!
Studentfotografering igår!

Annars har dagarna flutit på, hästen har tagit det lite lugnare efter träningen med en promenad i måndags och en uteritt igår.
Har dessutom hunnit med att plugga en massa haft teori samt min måndagsgrupp, städa osv..
Sista riktigt skoldagen idag dessutom, efter idag har vi bara en prov på tisdag kvar, hur bra känns inte det på en skala då?! Fast, jag har en del som jag fortfarande inte skrivit klart och skickat in, jag tror det får bli ett ryck till helgen.

Vi ska dessutom åka till Ås på lördag och rida ett FEI program, Hör och häpna både mamma och min syster ska följa med! Jätte roligt! Kanske dags att lära sig programet?

Ne nu måste jag springa till skolan, småföretagande typ fram till halv två, med paus för lunch, jippie yey

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brukar dom inte följa med? Är det din pappa bara som hänger med annars?

2009-05-20 @ 18:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0