Radon var riktigt fin idag. Jag värmde, ingrid red en liten stund och sedan red jag igenom Msb:5an som vi ska rida på lördag för första gången. Han var riktigt fin och vi satte bytes serien på första försöket och det kändes inte ens svårt. Hoppas vi kan få med oss den känslan i helgen också ;D

Red söt ponnyn Tizziana nu ikväll också, hon var ganska fin =) det blir bättre och bättre! =)

Nu ska jag börja packa mina saker (som inte är i tvätten) inför helgen. Imorgon är det fullt upp med ridning på morgonen (alldeles för tidigt), Mösspåtagning och annat skojsigt som slutar med fest :D
Och på fredag åker vi ju till Östersund =)

Kommentarer
Postat av: terese

Riktigt fin bild. Ni ser superproffsiga ut.



Lycka till i helgen!

2009-05-28 @ 20:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0