Har super ont i halsen. snuvan börjar närma sig och huvudet värker! Jag har verkligen inte tid att bli sjuk!!

Så nu blir det hopp i säng med ett fläng för att orka med morgondagen överhuvetaget.. En kort uppdate om dagen bara:
Morgon i stallet tillsammans med Ingrid
Handikapp ridning med E
Tittade på Kotten och Ingrid
Lunch
Insläpp
Personalmöte
Teorigrupp
Red lektion på Prinsen och vissa grejer fick vi till riktigt bra och andra mindre bra om man säger så.
Glass ;)
Sedan var det lite pappersjobb och planering inför min kvällsgrupp
och mellan åtta och ca nu har jag haft fullt upp med min vuxengrupp som idag fick prova på lättridning och det var allt annat än jätte enkelt :) Men de var så duktiga så!

Som sagt sovdags så att jag överhuvudtaget tar mit upp imorgon!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linnea

Krya på dig!

Delta gärna i min frågestund :)

2009-05-11 @ 22:59:33
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Ou

ånej, inte förkyld. Du glömde att berätta att du har en numera myndig häst ;)



Krams

2009-05-12 @ 12:47:45
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0