Ja då var det helg igen, veckorna går i rasande fart och det är inte alls långt kvar tills studenten.

Veckan fortsatte ungefär som den började i lugn takt känner fortfarande lite av min förkyldning även om den är mycket mycket bättre.
Ingrid red Radon i torsdags och han såg fin ut även om han inte hela tiden höll med Ingrid om att hennes förslag var de bästa ;D
På eftermiddan förflyttade jag mig från soffan till Wirströms och fikade med Melinda, lika trevligt som vanligt. Hittade även Fia där som sedan kom och hälsade på, färgade håret på mig och åt middag.

Fredan innehöll jobb i stallet, ridning på Tizzi, sötponnyn en sån skulle jag vilja haft, även om det inte var nått större fel på Fisan. Sedan blev det en uteritt eller ja en skritt tur på Radon tillsammans med Fia och Urban och lite gräsbetande.
Hem och plugga, eller Fia pluggade och jag kickade mig runt på internet ;) Åt middag, solade, tog in hästarna och såg på film. En alldeles lagom anträngade fredag efter en veckas förkyldning.

Nu ska jag strax bege mig ner på stan tillsammans med Fia och Annica. Har inte så mycket pengar men ska kolla lite grejor till studenten och sen också fika/äta lunch med mamma.

Ikväll är det dessutom dags igen för Ulla träning. Ska höra med henne vad hon tycker jag ska anmäla mig till för klasser i Östersund också! Kanske dags att jag lär mig programet jag ska rida i Ås, har en känsla av att det vore bra om jag tränade delar ur det i helgen...
Vilket svammel! Jag får skylla på att jag fortfarande är förkyld eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0