Var uppe tidigt imorse och red innan klubbdressyren. Gick väl både bra och dåligt, byterna var riktigt bra idag och sen tycker alltid min häst att han kan programen trots att vi idag red ett program vi aldrig ridit tidigare (de vi ska rida i Ås på lördag)
Sedan var jag allt i allo på klubbisen, skrev, var programläsare, räknare, hjälp på framridningen osv.
Bra på mycket, eller världelös på allt. Det beror helt på hur man ser det. Jag tror att jag väljer det första! ;D

Tittade på Ingrid innan jag åkte hem och åt, duschade och bytte om för att sedan swischa vidare till jobbet.
Det var här jag har lyckats vara riktig händig först "laga" pumpen ;) jag tröck på knappen och fick den att funka, magiska fingrar!
Sedan kom den in en tjej och frågade om det var ngn fler än Anna som jobbade (Anna stod i kassan) Anna svarar att det är jag och Mia och då säger hon Jaha (besviken) jag frågar vad hon vill ha hjälp med och hon berättar att hon inte kan koppla av släpvagnen men tittar på mig som att det kan väl inte du heller.
Jag följer med henne ut och kopplar av släpvagnen utan att fundera. Så otroligt skönt när man kan fixa saker som kunder eller andra inte räknar med. För kopplat av släpvagnar har jag gjort mååånga gånger ;)

Nu är det bara ungefär 2 timmar kvar att jobba och sedan ska jag hem och sova! Imorgon är jag vikarie för Ingela hela eftermiddagen/kvällen och det ska också putsas och fixas inför tävlingen på lördag!

Ne dags att göra någon nytta!

Kommentarer
Postat av: Fia

hahah, hon räknade minsann inte med att d var två hästtjejer bakom kassan ;)

2009-05-22 @ 10:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0