Beror med största sannolikhet på det otroligt tråkiga vädret vi har haft, snö,snö och mera snö. Tar det aldrig slut? Dessutom har det varit gråare än gråast hela dagen.

Har tillbringat hela dagen i skolan, började med Vollyboll vilket kommer betyda att mina armar om ngn dag kommer vara BLÅ! Jag är lite känslig sådär ;) Sedan svenska och naturkunskap hela eftermiddagen. Eftersom vi bara är 4 st i klassen denna veckan är det lugnt men inte får vi nått mer gjort för det! Galen ;)

Sedan kom min taxi och hämtade mig eftersom jag inte hade ngn bil idag och väldigt tajt med tid.
Hade min teorigrupp, tog hand om hästen och gjorde ett försök att rida ut i snöstormen. Red bort till specksta backen och joggade uppför sedan satt jag av och gick hem, inte för att hästen var dum på något vis, han var snällare än på länge, utanför att underlaget bara släppte och jag tycker det är så otroligt otäckt. Så jag fick mig en rask promenad.

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem någongång.
För då ska jag åka och visa att jag faktiskt är Världens bästa skitunge (Internt!) Kanske berättar mer om det senare eller nått :P

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud vilken vacker häst du har!

Jag lade precis till dig på bloglovin, hästbloggar är ju roligast att följa! :)

Följ gärna mig du med om du använder dig av bloglovin, jag har två 3åriga frieserston :)

2009-03-10 @ 21:30:00
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0