Och dessutom allt annat som var uppsatt på Att Göra listan idag. Dock är inte pluggandet klart men på god väg. Dessutom hann jag med att fika med Fia och hämta ut min hatt som kommit ( i rätt storlek :D) Så det blir hatt i Umeå ändå :D Skojjigt värre!

Träningen då, jag har ridit dressyr ungefär 4 ggr sedan Ulla var här sist, eftersom vi först var i skåne en vecka och jag nu varit i fjällen några dagar. Radon har inte vilat för det utan jobbat på med Ingrid nu när jag varit borta. De dagarna jag hann rida har han varit riktigt riktigt fin. Och det var han när jag började idag också, rund och elastisk Ulla såg det och tyckte det hänt mycket sedan sist. Idag fick jag rida framåt väldig mycket, framåt in i samlingen på ett annat sätt en tidigare, i början kändes det mest som om vi flängde omkring men sedan förstod jag lite mer vad hon var ute efter och R förstod då också vad jag sa, så han blev riktigt läcker tillslut. Lite roligare och mer levande en vad han brukar kunna vara. Han är ju gärna väldigt prydlig och lägger sig i "sitt" läge. Super fina byten fick vi till på slutet också, och både jag, Ulla, hästen var nöjda med dagens träning.

Har dock en känsla av att hon imorgon kommer plocka upp oss ett snäpp till och det kommer kännas mer eller mindre bedrövligt igen ( brukar lätt kunna bli så) Men vi kan ju alltid hoppas på att vi får hålla oss på ungefär den här nivån, för det är allt annat än busenkelt. Men så kul :D

Nu är det sovdags.
Imorgon ska jag hinna göra klart plugget,
Mata Ulla,
Träna och förhoppningsvis hinna titta på lite träningar

Garanterat något mer som behöver göras också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0