När jag kom till stallet var allt (så gott som) fixat åt Prinsen och Ingrid var på väg ut i ridhuset med honom. Tänk vad bortskämd man blir! Tittade när Ingrid red, och det såg riktigt trevligt ut, trots att hon sagt att dom hade bråkat i veckan.

Putsade kandaret, lindade lindor och pratade lite skit innan jag åkte hem =) Eller det var bara bra skit jag pratade ;) Så då kanske det inte kallas skit! =)

Stannade till på Ica och köpte det mest nödvändigaste för att överleva för det finns inte så mycket att äta här hemma direkt.

Var riktigt duktig och lagade ordentlig middag och städade lite efter min syster innan jag deckade i soffan framför säsongs starten av Medium :D

Nu ska jag skutta ner i min breda säng ( har sovit i en smal våningsäng de senaste nätterna)

Imorgon blir det en förmiddag i stallet, en timmes jobb på eftermiddan och sedan date med Johanna :D Hur kul kommer inte det bli då?! ;)  Borde hinna plugga lite imorgon också, får se hur det går med den varan, så länge det är klart till tisdag så blir jag inte halshuggen :p
Borde dessutom kolla var jag har alla tävlingsgrejor och om transporten är klar.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0