Red ju som sagt Radon imorse för Ingrid, han var ganska fin idag också! Trav slutorna till vänster var bättre än tidigare, iaf efter ungefär halva biten ;p
Tittade på Ingrid när hon red Amo också, och han var riktigt fin :D
Hann dessutom med att åka runt lite på Lucky.

Funderar starkt på om jag ska klä på mig träningskläderna och sticka ut och springa en sväng, eller iaf gå en lång promenad. Tror att mitt huvud kan behöva det, dessutom blir det ju ingen träning på Friskis ikväll eftersom mamma är i fjällen och åker skidor. Men nästa vecka!
Annars är det Medium som gäller ikväll!


Tror det börjar bli dags igen att knäppa lite nya bilder, synd bara att det är så tråkigt årstid att göra det nu, går inte vara ute ordentligt och i ridhuset blir det inga bra bilder alls.
På tal om bilder kommer en tjej från skolan imorgon och ska knäppa kort på mig tillsammans med någon av ridskolehästarna. Hon gör som projektarbete en kalender där de flesta av gymnasietsprogram ska finnas med och då ville hon ha en bild på mig =)
Annars ser morgondagen ut som en typisk fredag! Prinsen ska få gå ut i skogen och jag hoppas att vi får med oss Fia och Upan!

Ni som missat att lyssna på den här låten, gör det nu! Texten är så otroligt mitt i prick. Fast.. även om jag inte mår på topp just nu har låten passat bättre tidigare.. LYSSNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0