Idag vaknade jag av att solen lös in genom fönstret! Kan ju säga att min vänster arm fortfarande känns en aning längre än höger armen ( red Vialli "farbor barbro) Han jobbade på riktigt bra! Tillslut ;) Men man känner sig verkligen som en aerobics instruktör där uppe ;p En aningen stor för lilla mig!

Idag började dagen med en promenad, var ute nästan en och en halv timme, hur skönt som helst!
Sedan har det skrittats runt, runt, runt i ridhuset. Först på lilla Molly (C-ponnyn som jag tävlade i sommras) och sedan på Lucky light! Tanken var att min häst skulle skrittas direkt efter de ovanstående men jag var så hungrig då så det blev lunch först (ingen bra idé, för det är en väldigt stor risk att man blir kvar uppe på kontoret sen med alla dessa papper)
Radon blev iaf ordentligt rycktad idag och nöjt så det stog härliga till.

Fia och jag har varit duktiga och fortsatt på projektarbetet, och dessutom varit iväg och tränat på friskis nu ikväll. Guldstjärna till oss!

Filmen från Umeå kom idag också :D Så jag ska se vad jag kan göra angående och lägga upp en del på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Annso

Vad är det för projektarbete ni gör? =)

2009-03-20 @ 09:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0