Tänkte bara berätta att jag lever, så här innan läggdags.

Red lektion på Radon, red igenom FEI programet och man kan lugnt säga att min häst var lite upprörd då han trodde sig kunna programet och sen hade FEL FEL FEL ;) Så han låg på otroligt mycket, och skritt var inte att tänka på. Däremot var han otroligt läcker i traven istället, och blev lite överladdad i galoppen :P Man kan inte få allt men travprogramet kan jag leva ett tag på.

Sedan hade vi Focus på besök, det var fyra killar som provade på att rida. Så otroligt roligt =) Jag fick en jätte kram då vi var klara! Det kan man leva länge på!

Sen har det putsas och börjat packas. Inte klar än dock eftersom en del av grejorna måste användas imorgon.

Norrdans premiär har vi också hunnit med ikväll och den var riktigt bra, stundtals blev det lite långtråkigt men känslan var kanon!
Efter det brummade jag upp till stallet och kopplade på transporten, kändes som om d vore bra att iaf ha kört lite trailer innan man ska dra med sig hästen ända upp till Umeå, men det var inga problem, bara jag fick ta den tid jag behövde på mig så kunde jag tilloch  med backa och parkera flera gånger ;) Så det bådar gott.

Ne sova var det! En lång dag imorgon väntas. Mammas födelsedag förövrigt, och fredag den 13 :P


Kommentarer
Postat av: terese

Lycka till i helgen!

2009-03-13 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0