Jag som trodde våren snart skulle anlända, jag trodde fel....
Idag när jag vaknade hade jag mest lust att dra täcket över huvudet och stanna kvar i sängen med mina böcker hela dagen.
Snön vräker ner och det är allmänt jätte jätte grått. Oj vad roligt det är att bo i Norrland!

Ska snart börja bege oss ut till stallet, ta hand om Prinsen, som tyvärr får vila idag eftersom snön bara kommer släppa under fötterna och ridhuset är upptaget mer eller mindre hela dagen. Men men.. Smällar man får ta och han dör nog inte.
Sen ska vi lasta Urban och ta oss ner till Färsta för programträning Fius ska rida en Msvb:2a som dom också ska rida nästa helg på Färstas regionala tävlingar. Genrep =)

Förhoppningsvis blir det inte en alltför sen kväll eftersom jag har morgonjouren imorgon bitti också, även denna helg på ridskolesidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0