Igår bar det av med mina jobbarkompisar från macken ner till sundsvall och nöjes hallen där det börjades med fem kamp. Fotbolls simulator (inte min gren), laserhall (Super roligt :D och jag slutade på andra plats ;p), skytte, rodeo tjur( där jag faktiskt satt kvar i 17 sekunder, men det slutade med att jag har grymt ont i nacken idag :P) Och Go cart. Jag som är åk rädd tyckte inte att det var sådär väldigt roligt..:P Men jag var inte sist här heller ;)

Sedan var det dags för bubbelpool. Underbart härligt :D
Hemåt bar det av och middag på Big Boy, sedan åkte vi upp till Magnus och spelade lite Buzz.

Väldigt trevlig eftermiddag och det är väldigt roligt att göra någonting annat än att ses på jobbet tillsammans.

Idag ringde klockan alldeles för tidigt eftersom jag och Fia hade jouren på ridskolesidan. Gick segt, segare, segast! Men vi var klar med hela stallet+ våra egna hästar (med ridning) strax innan ett. Så såååå långsamma var vi nog inte!
Radon fick jogga lite i ridhuset idag, dessutom lekte vi lite med våra byten. Fixade byten i vartannat från båda varven. As roligt :D Jag tycker väldigt mycket om min häst (inte bara för att han byter i vartannat ;))

Nu dog jag en stund i soffan, sen ska mamma och jag åka och handla och äta middag innan jag ska ut och ta in alla hästarna! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0