Fia och jag for ju som sagt till sunsvall i förmiddags, började på hööks och plockade för oss allt sånt här nödvändigt ont, glansspej, mansnoddar, hårnät, svamp, schampo osv.

Åkte sedan upp till Grangården där jag hittade en Ûbermysig fleecetröja på rea. Så den kommer användas flitigt i stallet, köpte också banangodis till min Prins.
Vidare med ett fika stopp in till Birsta gallerian, hittade en jätte fin klänning till min student på Vila, som Johanna redan hade spanat ut till mig. Så jag provade bara ut storlek =) Passade super bra och var väldigt mycket jag! Sedan blev det också ett par Jeans leggings där. Hårsnoddar, hårsprej och hårnålar samt örhängen plockade jag också på mig påvägen.
På Cubus hittade jag två perfekta ridtröjor en svart och en grå som var nedsatt till 70 kr så dom fick också följa med hem tillsammans med två baslinnen tag två för...
Blev en lång stickad mörkblå kofta också på Gina innan vi åkte hem. Och nödvändiga underkläder.

Helt klart en bra shoppingdag! Bara nödvändiga saker, och ganska mycket på rea.

Ett super snyggt pannband med strass till mitt kandar hittade jag ju också :D

Sen blev det promenad med Prinsen och teorigrupp. Hem och åt lite mat innan det bar av tillbaka mot stallet.
Red lektion ikväll och efter mycket velande fram och tillbaka blev det hoppning ändå. BLÄ! Hoppade Harald och han var faktiskt ganska rolig att hoppa ( gillar ju annars att hoppa Humlan, men dom påminde lite om varandra) Fick också veta att våran grupp ska splittras till påsk då vi är lite för få. Och att Ingrid då Kuppar och låter oss hoppa ända fram till påsk. Hur vågar hon göra någonting sånt??! Så nu kommer jag alltså behöva utsätta mig för hoppning varje måndag i flera veckor.

Sen ska det tydligen in en ny introgrupp med vuxna där, och det rycktas om att det ska bli min alldeles egna grupp :O

Nu har jag precis skickat in det sista plugget, och slitit sönder mitt hår för att det inte ville gå nå bra.
Så nu är det dags att sova. Har en full skoldag att se fram emot imorgon :( Som börjar med idrott. Mitt favoritämne (NOT!)

Godnatt!

En gång i tiden på världens finaste ponny kunde jag nästan hoppa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0