Att jag aldrig tidigare har kommit på att ta med mig datorn hit till ridskolan..

Väldigt smart att kunna sitta här och plugga och samtidigt göra massa annat, eller okej just under pluggandet försöker jag nästan vara lite koncenterad. För om jag gör klart plugget nu hinner jag rida mera i slutet av veckan och det ärju nice ;)

Annars händer det inte så mycket, snart dags att ha teori. Så jag borde hoppa upp en trappa och hoppas att jag har planerat någonting för dom att göra. Men det har jag förhoppningsvis..
Ikväll är det dessutom hoppning som gäller. Så vi får väl se om jag överlever den här gången också!

Hoppas att underlaget håller för mer än bara skritt idag, är så tråkigt att skritta ut ensam nämligen.. =)

Ne tillbaka till arbetet. Jag tar alla chanser i världen att få göra någonting annat än stund ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0