Har precis tittat på filmen från Umeåtävlingen förra året och jag blev om möjligt ännu mer sugen på att åka iväg och tävla nu :D Inte alls många dagar kvar nu, kan kanske vara läge att börja lära sig det nya programet?

I Umeå har man ju alltid möjlighet att få sin ritt filmad, en super bra affärsidé och ett jätte roligt minne att ha. Jag debuterade ju Msv där uppe i fjol och den ritten kommer jag alltid ha kvar i och med Dvdn =)

Mamma kom hem super sent igår, så det blev aldrig så att jag åkte upp till stallet någonting mer (eftersom jag hade lyckats somna)
Så jag kommer få vara världens bästa skitunge idag istället =)

Börjar dagen med skola, Svenska och småföretagande. Sedan har jag mina två teorigrupper och rider dessutom lektion själv ikväll.

Nu ska det städas i ordning lite och jag ska börja kolla var jag har alla mina tävlingssaker!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Var så lite :)

Vad tävlar du för klasser?

2009-03-11 @ 17:31:37
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Linnea

Tack! Hoppas att min häst kan få se ut sådär om några år. Tror dock inte de är omöjligt då hon är väldigt lik sin pappa :)

Oj, vad duktig du är! Jag är kass på dressyr :D haha.

2009-03-11 @ 21:25:28
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0