Min häst var riktigt fin idag! :D
Först jobbade vi lite programdelar, skolorna i trav som vi ska rida dom till helgen. Msvb:4ans var inga större problem, juniorprogramets skolor var bättre till höger. Är ni förvånade? Ne inte jag heller.. Blev dock bättre på slutet.
Sen jobbade vi lite galopp, diagonalslutorna som i juniorprogramet, ska tänka öppna på medellinjen först för att komma bra in i slutan. Jobbade lite byten som var riktigt luftiga och fina idag också (på linjena som dom ligger i programen, eller ja så gott det går i vårat lilla ridhus) gjorde någon travlängning först efter långsidan och sedan en riktigt riktigt bra på diagonalen. Sedan blev det lite serie jobb igen, fick börja innanför långsidan och göra så många byten som jag hann i balans. Vi fixade ganska lätt i vart fjärde, sen säger Ulla plötsligt " Nu gör du byten i vartannat" Min första tanke var, det kan vi ju inte. Men jag provade och fick till en långsida med byten i vartannat :D En otroligt häfigt känsla, super duper roligt :D Fick göra en från andra galoppen också och även de funkade fint :D Sen fick vi göra förberedelser för byten i varje, fatta förvänd och sedan byt,byt. Även det fixade vi två gånger :D Det är så roligt att rida :D Grand Prix nästa ;)

Efter jag fixat åt min kära Prins åkte jag hem och bytte om och sedan ut till Ytterfälle, jag hade nämligen blivit bjuden på middag hos världens bästa Ingrid, så jag har precis kommit därifrån, tagit med min Ulla till bussen gjorde jag också! Som alltid super god mat där =)

Nu ska jag göra klart mitt lidande plugg och sedan är det sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0