Först och främst måste jag fråga var alla kommentarer har tagit vägen?? Jag har strax över 50 läsare varje dag men inga kommenterar överhuvudtaget. Tråkigt! Ryck upp er ;)

För övrigt måste jag bara gnälla lite över att jag inte hade någon film på träningen från igår, det hade varit suveränt och tagit fram i jobbiga tider, men så är det ibland.

Nu ska jag bara slänga i mig resten av min frukost och sedan åka och hämta Fius, vi ska nämligen ner till sundsvall idag! =) Eftersom lärarna har studiedag är vi väldigt mycket lediga! =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Fin hemsida! Inte fel att få läsa om hur Kotten har det ibland heller =).



/Marie, Umeå/Härnösand

2009-03-09 @ 09:57:38
Postat av: Sara

Snygg häst :D och roligt att någon är från sundsvall!

2009-03-10 @ 19:44:15
URL: http://swipt.blogg.se/
Postat av: Lisa

ooooh, vilken fin häst du har ! :D Bloggen va också super fin :)

2009-03-10 @ 21:33:54
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0