Sitter och filar på mitt tal i svenska till nationellaprovet som vi ska göra imorgon. Jag ska prata om avundsjuka och jantelagen. Jag är jättenöjd med det jag hittills kommit på och skrivit ner men det är liiiite för kort. Vi ska prata i ungefär fem minuter och när jag nu tränade blev det bara strax över fyra. Jag vill dock inte dra ut på det nått mer eftersom jag är väldigt nöjd med det jag har åstakommit! Så det får nog helt enkelt vara så här! :)

Nu ska jag alldeles strax dra mig iväg till stallet. Prinsen ska få gå ut i skogen, jag har teori, vi har privathästägarmöte, jag rider lektion, borde hinna plugga lite och dessutom ska halva Humlan klippas (till teorilektionen imorgon)

Ne dags att sätta fart =)


Kommentarer
Postat av: Fius

Sööthästarna! =D Blir så glad av att se dem ^^

2009-03-30 @ 23:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0