Idag har jag uppmärksammat att man omedvetet håller emot otroligt mycket med nacken. Eftersom det mer eller mindre hugger i nacken varje gång jag gör det...Det onda Försvinn!

Annars har dagen varit bra =) Började med att köra full fart ner till sundsvall tur och retur. Skjutsade nämligen dit mamma och hennes jobbar kompis Per! Sedan blev det ett pass i ridhuset för prinsen, han känns ungefär som innan skrittveckan vilket känns jätte roligt. Annat pysslande och donande innan det halv nio var dags för hoppning. Vi fick välja hästar och medan dom andra bråkade om Madness fick jag ha Harald alldeles för mig själv.
Och jag måste erkänna (hör och häpna) att det faktiskt var roligt att hoppa idag! De gångerna det faktiskt stämde. Harald är en klippa att hoppa och jag känner mig 110% säker! Amazing!

När jag kom hem nu hade min kära lillasyster bakat jätte goda bullar, ibland är hon väldigt bra att ha ;)

Nu är det sovdags för Fia och jag ska rida ut imorgon bitti 09.00 sa hon visst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0