Radon fick promenera runt i ridhuset en halv timme idag, pga ösregn! ;) Varför gå ute och bli blöt när man kan traska runt under tak?

Sedan har det hänt en hel del oviktiga saker ;) Sånt här vanligt trams som alltid händer på måndagar!
Hoppning på schemat hade vi ikväll alltså. Jag fick hoppa Canarden! Väldigt roligt, eller ja inte hoppningen men att få sitta på honom igen! tror jag har gjort det en gång ungefär sedan vi kom hem från ridledarutbildningen i somras! =)
Ganska rolig övning också, eller det kanske jag bara tycker för att hindrena var och förblev låga? vem vet?

Jag väntar på att filmen från Umeå ska dimpa ner också, ska bli riktigt roligt att se, men det kanske inte är realistiskt att vänta från dag 1? den ska göras, postas och sedan transporteras med posten ända ner hit, till härnösand. Det kan ta tid ;)

Middagen är precis uppäten och det är dags att se sig om efter kudden.
Dagen imorgon börjar relativit tidigt. Då det ska lastas för klinik besök klockan halv nio. Sedan ska jag ha dom två första lektionerna, Prinsen ska hinnas tas hand om och planen är att hinna med lite projektarbete också, börjar snart känna mig lite stressad över att tiden går så fort.

En annan sak att notera är faktiskt att Ingrid varit inne på min blogg idag ;) Efter uppmaningar från mig, hon var nämligen ute efter en bild till HRK´s hemsida Hon är ju väldigt anti bloggar men nu har den här iaf fått sitt ett snabbt besök ;) hahah ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0