Gårdagen var bra på många sett :D

Vaknade relativit tidigt och for ut till stallet, tittade lite när folk red, tog hand om Radon och red ut en sväng i skogen, Stört kul tyckte prinsen.

Hem åt, duschade och bytte om, åkte ner till Blomstertider där jag skulle köra ut lite blommor. Ganska roligt extra jobb måste jag säga, åka runt och göra folk glada :D Var klar efter ungefär en timme.

Sen kom Världens bästa Johanna och hämtade mig, vi åkte hem till henne och åt, såg på så ska de låta, gjorde oss i ordning och sedan blev det krogen. Hade riktigt rikigt roligt :D Tack igen!!!

Fick skjuts hem av ( ja ni vet vem....) Var dock sjukt duktig och klev ur bilen innan någonting mer hände! Bra jobbat!!

Vaknade kvart över åtta i morse också, förstår inte varför jag inte kan sova länge när jag varit uppe länge :P Ett mysterium. Förflyttade mig till soffan och än har jag inte tagit mig härifrån.

Idag ska det:
Pluggas,
Handlas,
Lagas mat (till Ulla),
Jobbas ( Ska köra ut blommor i eftermiddag också),
Tränas ( Ulla är här hela helgen :D)

Jag tror det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0