Som ni kanske vet/har märkt, har jag mina "laster" som varierar lite under året, pepparkakor, jordgubbar, semlor och glass.

Tänkte därför passa på och resencera GB´s nyheter för iår (dom som jag har smakat)


1:a plats och godast 

Solero berry berry en väldigt god och läskande glass, perfekt för varma sommardagar, eller ja.. perfekt jämnt ;)

2:a

Magnum Temptation Caramel & Almonds Tjock mjölkchoklad utanpå. Vanilj från Madagaskar inuti, med stora knapriga mandelbitar täckta av mörk belgisk choklad och mjuka virvlar av kola. Jätte god helt enkelt!

Delad 3:a
                                        
Magnum Temptation Chocolate          &              Sandwich Stracciatella

Krispig, mörk belgisk choklad utanpå.                vaniljglass med krossad choklad
Len chokladglass inuti med läckra bitar             mellan två mjuka chokladkex. Lite roligare än den vanliga sandwichen.
av vit belgisk choklad, sega brownies
och mjuk chokladsås.
Lite för mastig men perfekt som t ex.
Efterrätt.

Jag har fortfarande några av nyheterna kvar att prova så jag får återkomma med deras placeringar eftersom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0