Lucky och jag har lekt fotomodell ;p Det var faktiskt ganska skojjigt! Tro om någon av bilderna går att använda och blev bra. Det återstår och ser.

Annars har dagen flutit på med diverse aktiviteter, inget så spännande att det förtjänar en plats här.

Prinsen, Fius, Urban och jag tog oss en promenad till Ok och tillbaka i det så otroligt underbara vädret (-grader, snålblåst och moln :p) Hästarna skötte sig så det var bra iaf!

Nu ska det lagas middag sedan blir det en kväll i soffan med boken och Lets Dance final. Imorgon åker jag med Fius och Urban till Färsta för programträning.


Denna söta bild får avlsuta dagens inlägg.
(jag var tvungen att gå in och hämta en mössa och så här såg det ut då jag kom tillbaka :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0