Började med att masa mig upp ur sängen som sagt och satt och läste min bok innan Fia kom och hämtade mig, vi skulle ju som sagt ner till Färsta för programridning.


Förberedning pågår hemma i ett mer eller mindre kaotiskt stall (klubbhoppning nämligen)

Upan framme i Sundsvall nöjd och glad så länge höpåsen var framför näsan ;)


Fia gör sig redo för framridning

Framridning i tältet, läskigt med rasande snö. Dom sprang så fort att bilderna blev suddiga ;)

Redo för start som dom gjorde med bravur. Fortfarande mycket att slipa på men 57% i Msv debuten är inte fy skam :D

Väl hemma igen hittade jag en snö hund som fick följa med mig hem för natten eftersom matte och husse är i sundsvall



Nu ska jag slänga mig i duschen för jag är bjuden på middag hos Fius halv sju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0